Saturday, October 21, 2017

MP GELANG PATAH SIBUK NAK JADI PERDANA MENTERI



BERAPA KALI LAGI WARGA GELANG PATAH MAHU DITIPU OLEH KIT SIANG ?

Sejak Zaid cadangkan dia jadi PM, Lim Kit Siang bukan main syok lagi, macam dah Yakin sangat dah yang dia bakal jadi PM Malaysia. Kesana sini penyokong-penyokongnya memangggilnya dengan panggilan Perdana Menteri dalam pembikinan. Seronok sangat Lim Kit Siang ni sampai dia lupa kepada rakyat yang diwakilinya di Gelang Patah. 

Admin rasa admin patut memberi nasihat yang khas buat pengundi di Gelang Patah, tak usahlah payah-payah susahkan diri mencari ahli parlimen Gelang Patah, dia tengah sibuk bercinta dengan geng-geng parti cap bunga PPBM dan tengah berangan nak jadi Perdana Menteri. Jadi oleh kerana kesibukkannya yang diluar batas kemanusiaan menyebabkan dia tidak sempat untuk melihat dan memberi khidmat kepada penduduk Gelang Patah. 

Lihat sendiri di Media Sosial, betapa galaknya Lim Kit Siang, Ahli parlimen Gelang Patah menyibukkan dirinya dengan aktiviti diluar kawasan Gelang Patah. Jadi kita cukup hairan kenapa dahulu dia bertanding di Gelang Patah ? 

Apa lagi yang dia buat kalau bukan pergi menghasut rakyat membenci kerajaan dan memilih DAP sebagai parti yang akan menerajui negara pada pilihanraya akan datang. Itulah kerjanya hari-hari, menghasut rakyat. Sedangkan tiada satu usaha pun yang dia buat di kawasannya sendiri. Saya yakin Gelang Patah ini akan diserahkan kepada calon DAP yang lain, dan Kit Siang akan melarikan diri ke tempat lain. 

Persoalannya mahukan rakyat di Gelang Patah ditipu sekali lagi oleh DAP ? Cukup-cukuplah rakyat di Gelang Patah ditipu oleh DAP. Pemimpin DAP hanya rakuskan kuasa. Gila nak jadi Perdana Menteri, sedangkan dalam parti sendiri pun bergolak. 

Rakyat di Gelang Patah sewajarnya melihat gerak kerja yang dibuat oleh Barisan Nasional. Lihat apa yang telah Barisan Nasional bantu rakyat. Walaupun Gelang Patah ini diwakili oleh DAP, namun parti komponen Barisan Nasional MCA sentiasa mendampingi rakyat. Sentiasa ada dikawasan untuk memberi khidmat kepada rakyat.  

MCA dan UMNO sentiasa ada bekerjasama memberi bantuan kepada rakyat di Gelang Patah. Kerjasama ini menunjukkan bahawa dalam Barisan Nasional budaya tolong menolong dan permuafakatan sentiasa menjadi teras agenda dalam Barisan Nasional. 

Penduduk di Gelang Patah perlu memberi isyarat yang jelas dengan menghukum pembangkang dan DAP kerana telah menipu mereka selama ini. Kita sebagai rakyat hendak hidup bersatu padu dan sejahtera bersama-sama semua kaum, bukan dengan benci membenci.Demi kebaikan rakyat, DAP perlu dilenyapkan dari Gelang Patah. 

HIDUP RAKYAT ! TOLAK DAP !





No comments:

Post a Comment