Monday, August 17, 2015

NAJIB SANGAT DIBENCI ISRAEL DAN PROKSINYA DISINI KERANA.....




1-Najib dikatakan berjaya menyatukan antara pemimpin Hamas dan Fatah di Kuala Lumpur hingga mencapai pemuafakatan dalam perjuangan mereka menentang Israel.

2- Najib juga berjaya menamatkan konflik yang berlarutan selama 70 tahun antara Filipina dan pejuang Islam Moro sehingga berjaya melahirkan sebuah wilayah BangsaMoro.

3-Najib juga merupakan pengerak utama sebagai orang tengah dalam mewujudkan perjanjian damai antara Thailand dan pejuang Islam di selatan Thailand.

Proksi Israel disini melihat Najib sebagai musuh utama mereka kerana keberanian dan kebijaksanaannya dalam memartabatkan agama Islam dan membela kepentingan umat Islam.
Ini menimbulkan irihati malahan kemarahan mereka yang khuatir melihat umat Islam kembali kuat di rantau Asia.
Agenda mereka untuk menjatuhkan Najib sejak sebelum PRU ke 13 lagi seringkali menemui kegagalan. Sehingga kini, dengan izin Allah Kerajaan pimpinan Najib masih lagi kekal dan bertambah kuat.
Najib kelihatan lebih yakin dan bersemangat serta dapat menfokuskan perhatiannya kepada pembangunan negara menjelang perlaksanaan Rancangan Malaysia ke 11 ke arah mencapai matlamat negara maju dan berpendapatan tingi menjelang 2020.

No comments:

Post a Comment