Saturday, September 16, 2017

ANINA, HAMIDAH BIKIN PPBM BERGOYANG



Tamparan demi tamparan yang menimpa Parti cap bunga PPBM setiap hari sehinggakan tak sempat pemimpin atasannya bernafas. Sehinggakan mereka lebih suka diam seribu bahasa. 

Kali ini ribut dibikin pula oleh Mantan Ketua Srikandi yang juga pengasas PPBM iaitu Anina Saadudin. Anina merupakan tujuh pengasas parti cap bunga itu. 

Menurut Anina perjuangan PPBM hari ini tidak lagi berlandas prinsip membela kepentingan rakyat, tetapi diresapi unsur kepentingan politik individu dan berlandaskan dasar kronisme. Tiada lagi prinsip membela kepentingan rakyat, keadilan, ketelusan dan integriti. 

Turut sama mengikut jejak langkah Anina meletak jawatan ialah Naib Presiden, Datuk Hamidah Osman. Biasalah, parti yang diasaskan oleh orang kecewa, maka hasilnya mengecewakan. 

19 April sebelum ini, Kamarul Azman Habibur Rahman, kecewa dengan PPBM dan membawa bersamanya sekali 821 orang keluar dari parti cap Bunga tersebut. 

25 Ogos 2017, 250 ahli PPBM Dungun kecewa dengan kepimpinan atasan cap bunga. Mereka juga bertindak keluar dari parti yang tak ada harapan walaupun berada dalam pakatan HARAPAN. 

Sememangnya Pakatan HARAPAN memang tidak boleh diharap langsung apatah lagi bercita-cita untuk menyelamatkan Malaysia. 

Admin harap penyokong mereka sedar bahawa tiada parti pembangkang tiada harapan untuk menang dalam PRU ke 14 nanti memandangkan mereka lebih sibuk dengan perebutan kuasa sesama sendiri. 

Semoga parti cap bunga ini berkubur dengan selamatnya selepas PRU ke 14 nanti. 

No comments:

Post a Comment