Thursday, August 27, 2015

KALDAI DAN KITAB




Pembangkang cakap saya ni pencacai Najib, Bodoh, bahalol, pemakan dedak, dibayar, makan gaji, dan segala yang buruk kerana pertahankan DS Najib.

Namun andai anda sudah khatam buku ini (KALDAI DAN KITAB), anda akan faham kenapa saya pertahankan Najib habis-habisan walaupun idola saya adalah Tun Mahathir.

Ya benar, Tun Mahathir idola saya sejak kecil. Tapi saya bukan sorang pentaksub Tun membabi buta dan juga bukan pentaksub DS Najib . Biarlah Tun nak buat apa, nak kata apa....saya sesekali tidak akan menyakiti hatinya walaupun pro Tun meletakkan pisau dileher saya.

Yang lebih utama saya pertahankan adalah Agama, Bangsa dan Tanahair. Tiada yang lebih utama selain itu dalam Jiwa saya ini.

KALDAI DAN KITAB menterjemahkannya.

(Maaf visual mengedikkkan perasaan)

No comments:

Post a Comment