Monday, January 7, 2013

HIMPUNAN SEJUTA KEBANGKITAN BERUK




HIMPUNAN raksaksa menghimpunkan sejuta beruk-beruk PR  akan diadakan di Stadium Merdeka pada sabtu 12 jan 2013. Tuan Guru Nik Abdul Nik Aziz menyeru seluruh Beruk2 yang inginkan kerajaan yang rasuah dan kaki songlap duit silalah datang beramai-ramai memberi sokongan. Di harap para peliwat , kaki songlap duit anak yatim , kaki kebas bini orang, ustaz jam 3 pagi dan ostazah eli wong datang beramai-ramai memeriahkan lagi perayaan untuk menyatakan sokongan kepada Raja Peliwat. 

Kira-kira 10,000 ribu Unit Mamai PAS  , Beruk AMK dan DAPig akan mengawal kesemua beruk-beruk yang akan hadir. Ketua Komunis Mat Sabun a/l Chin Peng mengalakkan kehadiran beruk2 bersama keluarga mereka sekali. Menurutnya pihaknya sudah menghantar permohonan kepada pengurusan stadium merdeka  pada 26 dis 2012 lalu , namun masih belum ada jawapan sehingga kini.

___________________________________________________________________________
PSM yakin ini lagi satu agenda asing yang ingin melihat negara ini huru-hara. Tok Nik menyatakan rakyat perlu bangkit menyatakan kezaliman sedangkan mereka sendiri merangka agenda untuk menzalimi rakyat .
MB kelantan menyeru rakyat walau dalam apa situasi sekalipun, selagi terdaya hadir , mesti datang walaupun berkerusi roda dan berpapah. Nampak sangat tok nik tidak prihatin tentang rakyat, demi parti tok nik sanggup menyusahkan rakyat marhain demi kerakusan dan ketamakan kuasa. diharap rakyat dapat mengunakan akal yang tuhan bagi untuk berfikir yang mana buruk dan yang mana baik. Bayangkan jika ada unsur2 khianat dalam perhimpunan itu, siapa yang akan bertanggungjawab...???


2 comments:

  1. Usaha terakhir dan terdesak ketua ketua beruk untuk menukar kerajaan demokrasi untuk diganti dengan kerajaan beruk.
    Ketua ketua beruk mengarahkan beruk beruk semua melakukan keganasan kerana itu sahaja usaha terakhir yang boleh dilakukan oleh beruk beruk ini kerana mereka tahukerajaan beruk tidak mungkin boleh diwujudkan melalui proses demokrasi

    TUJUAN

    1. Demi menutup segala kelemahan, kemungkaran, kegagalan serta segala penipuan ketua ketua beruk
    2. Membantu beruk beruk asing menjatuhkan kerajaan demokrasi untuk diganti dengan kerajaan beruk demi memudahkan beruk beruk asing menguasai Malaysia..

    AKU RELA BERKORBAN APA SAHAJA DEMI MEMPERTAHAN MALAYSIA DARIPADA DIKUASAI BERUK BERUK INI

    ReplyDelete
  2. besok mari kita lihat beruk yang akan keluar dari hutan

    ReplyDelete