Wednesday, November 23, 2016

SIAPA DI SEBALIK BERSIH ?



Kita semua telah mengetahui bahawa KOTOR 5 telah disokong oleh parti politik dan NGO-NGO kafir harbi dan liberal yang telah menerima bantuan kewangan, latihan (workshop), tunjuk ajar dan arahan dari dari tuan yang sama ititu kerajaan Amerika Syarikat(AS) melalui CIA dan organisasi-organisasi pro-Israel.

Pemberian pelbagai bantuan AS diberikan kepada parti politik dan NGO-NGO kafir harbi dan liberal ini jelas menunjukkan bahawa mereka adalah agen atau proksi kerajaan AS (dan Israel) yang bersikap anti-Islam. Maka kita tidka merasa hairan melihat parti politik dan NGO-NGO kafir harbi dan liberal tersebut memusuhi agama Islam dan menindas dan menafikan hak umat Islam di negara ini

Sejarah telah memberitahu kita bahawa kerajaan AS dan CIA telah menggunakan parti politik dan NGO-NGO asing untuk menggulingkan berpuluh-puluh kerajaan demokratik yang dipilih secara demokrasi oleh rakyat mereka.

Sebagai contoh, Bureau for Democracy, Human Rights and Labor (DRL), The Middle East Partnership Initiative (MEPI), USAID, the National Endowment for Democracy (NED) , the International Republican Institute, the National Democratic Institute (NDI), dan Freedom House yang bertindak bagi pihak kerajaan AS dan CIA telah memberikan wang $390 juta kepada pelbagai NGO dan parti pembangkang Mesir untuk mencetuskan kekacauan, demonstrasi dan penentangan terhadap kerajaan Morsi.

Dengan sokongan kerajaan AS , CIA dan organisasi AS pro-Israel , NGO-NGO dan parti pembangkang Mesir telah bekerjasama dengan kaum Kristian Mesir mencetuskan keganasan dan rusuhan di jalan raya di Mesir supaya tentera dan polis Mesir boleh menggulingkan Presiden Morsi dan kerajaan demokrasinya semata-mata kerana Presiden Morsi mahu melaksanakan undang-undang Syariah di Mesir.

Sebagai contoh, Colonel Omar Afifi Soliman dan organisasinya Hukuk Al-Nas (People’s Rights) di AS telah diupah beratus ribu dollar AS oleh NED untuk mencetuskan keganasan di Mesir dan melakukan serangan ke atas kedutaan Arab Saudi dan Israel.

Gabungan parti pembangkang ‘The Salvation Front’ juga menerima wang dari kerajaan AS, CIA dan organisasi pro-Israel supaya mereka menyokong kempen protes di jalan raya.

NED juga telah mengupah Esraa Abdel-Fatah mempengaruhi aktivis-aktivis pengkhianat Mesir untuk mengepung semua masjid dan ulama-ulama Islam dll yang menyokong cadangan perlembagaan baru yang dicadangkan oleh Presiden Morsi. Dan ramai sebilangan umat Islam syahid kerana berjuang untuk melindungi masjid dan ulama-ulama Islam dari serangan puak pengkhianat Mesir.

Seorang Kristian Koptik Mesir dan NGOnya Hand In Hand for Egypt Association juga telah menerima $1.3 juta sebagai upah menentang Presiden Morsi melalui tv dan mengumpulkan 5 juta orang Kristian Orthodox Coptic melakukan keganasan dan demonstrasi di jalan raya menentang Presiden Morsi.

Agen-agen Israel dan aktivis Zionis Amerika juga turut melakukan keganasan di Mesir untuk menggulingkan Presiden Morsi dan kerajaan demokratiknta.

Pengkhianat-pengkhianat Mesir ini juga telah menggunakan kekerasan dan senjata untuk menindas atau menghapuskan rakyat Mesir yang bangkit menentang pengkhianat-pengkhianat Mesir yang bersikap pro-Israel.

Sekarang kerajaan Amerika Syarikat(AS) melalui CIA dan organisasi-organisasi pro-Israel sedang membantu dan menggunakan sebilangan parti politik pembangkang dan NGO kafir harbi dan liberal di negara ini untuk mencetuskan konflik agama dan perkauman untuk memberi peluang kepada kerajaan AS untuk campurtangan dalam hal-ehwal dan kedaulatan negara ini.

Dan agenda kerajaan AS dan CIA dan organisasi pro-Israel adalah jelas iaitu:

(1) melemahkan dan menggulingkan kerajaan yang dipimpin oleh umat Islam dan menggantikan pemimpin kerajaan dengan boneka AS yang pro-Amerika Syarikat dan pro-Israel,

(2) melemahkan atau menghapuskan kuasa politik Islam (PAS), mahkamah syariah, jabatan agama Islam, mufti dll,

(3) mempromosi ideologi buatan manusia seperti sekularisme, liberalisme dan pluralisme untuk menyesatkan umat Islam dan menjauhkan umat Islam dari agama Islam,

(4) menggantikan negara Islam ini (Perlembagaan Persekutuan 3(1) ISLAM ADALAH AGAMA PERSEKUTUAN) dengan kerajaan sekular liberal tulen yang diperintah oleh pemimpin liberal yang menjadi boneka kafir harbi.

(5) menafikan atau menghapuskan hak orang Melayu @ umat Islam sebagai rakyat majoriti negara ini.

Wahai umat Islam kembalilah kepada ajaran Islam dan bersatu-padulah membela agama Islam dan hak umat Islam kerana orang-orang kafir dan para munafik tidak pernah redha terhadap umat Islam dan mereka sedang berusaha untuk memperdayakan dan menyesatkan umat Islam.

Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut agama mereka (yang telah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka): “Sesungguhnya petunjuk Allah (agama Islam itulah petunjuk yang benar”. Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatupun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepada mu. (Al-Baqarah 2:120)

No comments:

Post a Comment