Wednesday, May 25, 2016

APABILA RAFIZI "BERSABDA"


Exco PAS patut keluar tinggalkan kerajaan Selangor jika Rafizi dapat membuktikan Kerajaan Negeri ada mengamalkan rasuah dalam bentuk wang atau pun wanita.
Saya menunggu-nunggu juga pentaksub Rafizi ni, dulu mereka kata Rafizi bagus mendedahkan segala penyelewengan. Sekarang bila Rafizi dedahkan penyelewengan MB, dimanakah suara-suara sumbang Pentaksub Sabda Rafizi ?


Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Rafizi Ramli diminta mengemukakan semua bukti berhubung dakwaan permintaan wang dan perempuan untuk berurusan dengan kerajaan Selangor yang dibangkitkan sebelum ini kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).
Presiden PKR, Datuk Seri Datin Dr Wan Azizah Wan Ismail berkata, dalam masa sama, Biro Politik parti akan turut meneliti dakwaan berkenaan yang dibangkitkan Anggota Parlimen Pandan itu beberapa hari lalu.
"Sekiranya melibatkan anggota parti, anggota tersebut akan dihadapkan ke jawatankuasa disiplin," katanya selepas menghadiri Mesyuarat Biro PKR di Ibu Pejabat PKR di Petaling Jaya, dekat sini, malam semalam.


Ditanya mengenai kedudukan jawatan Rafizi, Wan Azizah berkata perkara itu tidak dibincangkan dalam mesyuarat

No comments:

Post a Comment