Monday, April 20, 2015

FELDA TEGUH BERDIRI BERSAMA PERDANA MENTERI






"Taatlah kepada pemimpin selama mana ia tidak menyuruhmu kepada perbuatan maksiat dan mungkar"

Berpegang kepada prinsip dan kata-kata inilah warga FELDA berdiri teguh mempertahankan Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib bin Tun Abdul Razak dari serangan dan asakan pelbagai pihak daripada dalam dan juga dari luar kepimpinan beliau.

Itulah Ikrar Pengerusi FELDA Tan Sri Isabin Abdul Samad bersama-sama warga FELDA akan berdiri teguh mempertahankan dan menyokong kepimpinan Datuk Seri Mohd Najib bin Tun Abdul Razak dan Barisan Nasional.

Tidak mungkin warga FELDA melupai jasa ayahanda Perdana Menteri Tun Abdul Razak yang begitu dekat dihati peneroka dan warga FELDA. Atas usaha bersugguh-sungguh ayahanda Perdana Menterilah hari ini wajah FELDA telah berubah menjadi sebuah badan yang dihormati bukan sahaja di Malaysia bahkan terkenal didunia.

Walaupun ada pergesaran dan pencangahan pendapat Perdana Menteri dan Negarawan Tun Dr. Mahathir Mohamad, FELDA tetap teguh menyokong kepimpinan Perdana Menteri. Ini dinyatakan oleh Pengerusi Felda Tan Sri Isa bin Abdul Samad bersama 11 kepimpinan Wilayah Tanah Rancangan FELDA dalam perjumpaan khas di FELDA Keratong 3, Rompin baru-baru ini.

Jasa dan pengorbanan Perdana Menteri dalam meneruskan legasi membela peneroka-peneroka FELDA dari kepimpinan terdahulu amat dihargai dan sanjung tinggi oleh warga FELDA. semoga FELDA dibawah kepimpinan YAB Perdana Menteri menjadi lebih maju dan terbilang. 

No comments:

Post a Comment