Mail Online melaporkan, pemilik kucing berkenaan yang merupakan ketua pereka fesyen rangkaian jenama Chanel, Karl Lagerfeld berkata, sepanjang tahun lalu, Choupette menjana pendapatan sebanyak 2.18 juta pound (RM11.9 juta) dengan hanya terlibat dalam dua iklan.
“Choupette dipilih menjadi model dalam iklan kereta buatan Jerman, Opel dan produk kecantikan Jepun, She Uemura. Ini sesuatu yang unik. Choupette terlibat dalam kempen mempromosikan kereta jenama Opel bersama dua supermodel terkenal iaitu Kate Moss dan Naomi Campbell.

“Dia terlalu `hebat’ dan unik untuk terlibat dalam mana-mana iklan produk makanan kucing. Saya boleh katakan Choupette merupakan kucing paling terkenal dan kaya di dunia,” jelas Lagerfeld.

Tambah Lagerfeld, Choupette yang turut memiliki akaun laman sosial Twitter dan Instagram hidup dalam keadaan serba mewah dan sentiasa mendapat rawatan terbaik bagi menjaga penampilannya.

“Dia memiliki dua orang pembantu yang akan membersihkan bulu dan matanya setiap hari, Choupette juga tinggal di hotel mewah dan makan makanan yang berkualiti tinggi,” ujarnya.