Sunday, August 10, 2014

LANGKAH SUMBANG PAKATANG BINATANG


Langkah di KAJANG, hari ini semakin TEGANG, apabila Khalid semakin LANTANG , menolak dirinya dari di BUANG oleh PETUALANG dan juga JEMBALANG di dalam PAKATANG yang penuh dengan BINATANG.

Hadi bangun memberi AMARANG, "mu Anwar jangan sesekali ikut perangai SYAITANG", habis madu sepah di BUANG. Jangan sampai aku MERADANG , jantan betina aku TERAJANG. Elok mu uruskan keris mu yang selalu TEGANG , pantang melihat JANTANG dan PEREMPUANG, mu sebat depan dan BELAKANG.

Khalid sudah isytihar PERANG, ini anwar bukan selupa ORANG, gila pangkat dan juga gila WANG. Baik sikit itu BERUANG, Elok dijadikan ikitbar dan SEMPADANG , untuk anak cucu di masa HADAPANG.

Pemuda PAS pula sudah MERADANG, tidak mau lagi jadi kuda TUNGGANGANG , dah la bodoh macam BANGANG, kali ini nak jadi seperti BANDANG , melawan hantu air yang makan IKANG , semoga mereka menjadi PEMENANG.

UMNO pula apa yang dok PANDANG-PANDANG , dah siap kah angkatan PERANG, PARANG dan PEDANG diasah lah SEKARANG , jangan asyik dok BERGEBANG, dari pagi hingga ke PETANG, sampai bila pun kita tak akan MENANG, kalau kain sendiri pun DI buat LOBANG. Cukup-cukuplah ketua Bahagian di TENTANG, sekarang inilah masanya untuk kita SERANG. buktikanlah bahawa kita ini PEJUANG, tak akan berhenti selagi kita tidak MENANG.