Tuesday, May 7, 2013

EKSKLUSIF TEMURAMAH LUAR BIASA BERSAMA ANWAR




Anwar mahu selesai isu penipuan pilihan raya dulu

Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata beliau akan menimbangkan mengenai persaraannya daripada politik selepas menyelesaikan isu penipuan dan penyelewengan yang didakwa berlaku dalam pilihan raya umum ke-13.

Persoalannya, siapa yang menipu dan siapa yang menyeleweng? Siapa yang menipu kononnya akan ada kerajaan baru pada 16 September 2008? Siapa yang menipu Cipta surat Ulama Dr. Yusof Qardawi yang dikarang entah oleh Anwar sendiri! Siapa yang menipu rakyat Malaysia kononnya ramai pengundi hantu Bangla walhal mereka adalah keturunan India Muslim seperti Anwar juga!

Bukanlah menghairankan kalau Anwar sendiri yang mengupah bangla-bangla itu supaya berlakon berbaris, menaiki bas dan beri IC Palsu, kemudian menganiaya mereka pura-pura menuduh mereka pengundi hantu! Cara Anwar menipu sangat mudah difahami!!!

Katanya, beliau memutuskan demikian kerana beranggapan bahawa perjalanan pilihan raya kali ini telah "dicuri" daripada rakyat melalui proses penipuan.

Berita Harian melaporkan hari ini, beberapa rakyat Malaysia yang berkulit hitam, gelap dan seakan-akan Bangla telah ditahan hampir setengah jam oleh penyokong PKR. Amat mengejutkan sekali kerana apabila keluarga pengundi tadi datang menerangkan mereka adalah rakyat Malaysia keturunan India Muslim, barulah penyokong tegar PKR melepaskannya.

Paling mengejutkan pengundi yang disangka Bangla itu disogok pula dengan wang RM50.00 supaya menutup mulut!...Anwar Anwar inikah yang kau maksudkan penipuan itu? Siapa yang buat pak syeikh Anwar?

Peristiwa itu begini, "Seorang pemuda lembam cedera ringan dipukul beberapa lelaki disyaki penyokong pembangkang kerana menuduhnya sebagai warga Bangladesh yang ingin mengundi.

Kamal Krishnan @ Mohd Nizam, 33 yang menetap di Taman Kuala Selangor Jaya yang tiba untuk membuat pengesahan mengundi di Sekolah Rendah Agama Kuala Selangor, didatangi sekumpulan pemuda yang menuduhnya sebagai 'pengundi hantu'.

Abang mangsa, Zulkifi Mohd Nizam, 36, mendakwa adiknya yang mengalami kecacatan mental itu, tidak mampu berbuat apa-apa ketika diserbu dan kad pengenalannya dirampas. Baca lanjut dihttp://www.bharian.com.my/bharian/articles/PRU13_Pemudalembamdiserang_disangkawargaBangladesh/Article/

Kata Anwar semasa diwawancara..."Pendirian saya sama. Saya ada mendapat tawaran untuk mengajar di beberapa universiti utama. Saya masih fikir. Tapi saya nak selesaikan penipuan ini. (Ia) belum selesai. Saya dah menang. Pilihan raya ini sudah dimenangi oleh Pakatan Rakyat. >Bersambung di pautan di bawah.

http://wwwmegatpanjialam.blogspot.com/2013/05/eksklusif-temuramah-luar-biasa-bersama.html
 

No comments:

Post a Comment