Saturday, December 15, 2012

Zionist tidak pernah redha dengan perdamaian


Peperangan Jamal dan Peperangan Siifin adalah peperangan awal antara umat Islam yang melibatkan perebutan Ummah, siapakah yangmencipatakan nama Abdullah bin Saba kalau bukan Yahudi . Hari ini siapa Abdullah Bin Saba di Malaysia??? dan siap
a yang berperangai macam Abdullah bin Saba di Malaysia di dalam UMNO , PAS dan PKR ?

Yahudi tidak suka kepada perdamaian kerana sekiranya semua orang berdamai , tak perang , tak berselisih faham, maka sukarlah bagi mereka untuk mencapai cita-cita untuk menguasai dunia.

Apakah diantara sebab perang Uhud tercetus ? Bukankah kerna hasutan Yahudi yang bernama Kaab bin Ashraf yang mendapat perlindungan Madinah ketika itu? Cuba kita renungkan seketika, kenapa perang tersebut boleh berlaku ? bukankah kerana hasutan ,dengki dan dendam terhadap kedamaian yang terlaksana di Madinah di bawah pimpinan Nabi SAW? Oleh itu tidak hairan sekiranya Cidonia menyatakan ; dunia berada di bawah perintah dari orang yang sangat berlainan dengan yang di cita-citakan oleh mereka yang tidak duduk di belakang layar. Tergambar jelas ambisi atau cita-cita Yahudi untuk mengusai dan berkuasa di dunia.