Wednesday, December 5, 2012

PERUT SAYA BORAI KERANA UMNO, UMNO MEMANG ZALIM....!!!


  1. Percayalah tuan-tuan...!!! UMNO memang ZALIM, kerana UMNO lah anak-anak PAS tak dapat masuk sekolah, tak dapat masuk universiti , tak reti menulis , tak reti membaca , tak reti mengaji alquran dan menjadi buta huruf. Sebab itulah kami semua...

    orang-orang PAS buta hati perut. ZALIM SUNGGUH UMNO TUAN -TUAN...!!!
    Tuan-tuan , ada ke patut mencarut, memcaci dan menghina, orang UMNO kata berdosa....??? apa ke bodo punya orang UMNO, mereka bukan macam kita tuan-tuan, kita ni orang Islee...., mereka tu entah "apa agama mereka pun kita tak tau" , tak caya tanya lah tok guru. Tok Guru kan ulama yang tak pernah buat salah.
    Tuan-tuan , zalim sungguh orang UMNO....Zalim yang amat sangat, anak-anak saya kurus kering tak cukup makan, rumah saya dirobohkan oleh orang UMNO....hidup saya merempat , miskin , tak cukup makan dan tak cukup zat , sebab tu lah badan saya gemuk.
    Kalau tuan-tuan nak tau , sejak merdeka sampai sekarang, dah beratus ribu dah orang-orang PAs ditangkap dan hilang mcm tu saja, sampai saya pun tak kenal siapa ayah dan mak saya. Sebab tu la saya panggil Ambiga tu "AMMA" ... DAN KARPAL SINGH "APPA"...kesian tak kat saya tuan-tuan....???