Saturday, April 28, 2012

BERSIH BERJAYA...!!!!!,....

Akhirnya perhimpunan BERSIH berjaya memperkudakan bangsa melayu dan umat Islam.
Tahniah diucapkan kepada bakal PM kita Lim Guan Eng kerana berjaya memperbodohkan bangsa melayu.
Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri sementara diharap dapat mengembala ternakkannya dengan jayanya. Semoga pakatan LIWAT akan terus berjaya memperkaldaikan orang melayu.
Hari ni lah pun diorang nak solat berjemaah. Hari ni jugak ada orang tahu dimana letaknya masjid negara dan masjid jamek.
Inilah pemimpin yang dipuja-puja oleh manusia. Manusia yang bersekongkol dengan Yahudi dijadikan pemimpin. Raja Perusuh negara.
Ternakkan Ambiga sedang menunggu arahan untuk berarak.......
khinzir-khinzir yang merempuh sekatan polis........
Ulama dan Maskot utama dalam BERSIH ini. Bakal mengampun kan dosa-dosa pengikut BERSHIT.
Jadi masa ini lah peluang korang buat dosa puas-puas.

Mereka tak yakin akan menang di dalam PRU...jadi inilah caranya. Buat rusuhan.
Cik adik manis jangan risau.....dosa cik adik bakal diampun kan oleh mursyidul Am BERSIH....selak lagi kain tuu.....angkat tinggi sikit.

pakcik ni mai drp Pulau pinang..jgk kena kencing dgn modus operandi yg sm iaitu melawat KLCC dn PUTRAJAYA..last2 terpaksa tido bergelimpangan atas jln mcm kaldai xda kandang...(kata kawan den aktivis pekan Naka).

ternakkan DAP yang terlepas.....
bersama pemenang anuuuugerah pelakon terbaik 2.0
eeehh.......mana pergi pemimpin DAP., mana diorang ...???


sorry beb ....!!!. gua mau duduk rumah saja....relex laa, gua punya babi-babi sudah pergi daa....
relex ....sure punyalah gua jadi PM lepas nii........
Biar semua melayu jadi pencacai gua......pegi mati melayu....balik hutan laaa...