Monday, January 22, 2018

MAAFKAN SAYA LGBT KERANA.......



Maafkan saya, bukan niat saya untuk mempopularkan lagi isu ini. Hari ini saya perlu menjelaskan sekali lagi, perjuangan kita menentang golongan dua, tiga alam LGBT ini merentas sempadan politik. Ini bukan isu politik, tetapi ianya melibatkan parti dan pemimpin politik.

Semalam saya menyatakan tentang betapa kita jangan sama sekali bersama, menyokong, atau memberi bantuan kepada golongan LGBT. Jika penduduk Sodom yang mengamalkan gaya hidup Gay itu pun dilaknat apatah lagi mereka yang mencukupkan pakej ini, LGBT. Isteri Nabi Lut a.s pun tak terlepas daripada termasuk yang menerima bala Allah kerana memberi bantuan kepada kaum yang zalim ini.

Isteri Nabi Lut a.s bernama Wa’ilah. Seorang isteri yang baik, namun dia terpengaruh oleh seorang wanita tua yang menawarkan kekayaan berupa emas dan perak. Syaratnya, Wa’ilah bersedia memberi tahu kaum laki-laki dari penduduk Sodom jika ada lelaki tampan yang bertamu ke rumahnya.

Wa'ilah memberi sedikit bantuan kepada kaum Sodom dengan hanya memberitahu mereka tetamu-tetamu lelaki yang datang ke rumah Nabi Luth a.s. Kerana dosa itu, dia termasuk dalam golongan yang zalim. Lalu Jibril memerintahkan Nabi Luth pergi pada akhir malam bersama keluarganya, kecuali isterinya, Wa’ilah. Karena istrinya telah membantu orang-orang berbuat kerusakan dan ia harus menerima akibatnya. Lalu turunlah azab atas diri Wa’ilah beserta semua kaum Lut a.s.

Itu baru beri sedikit bantuan, ini apatah lagi ada segolongan yang begitu hauskan kuasa sehingga sanggup memberi tempat kepada kaum Sodom LGBT ini hidup dalam masyarakat atas nama hak samarata demi undi.

Bayangkan apa akan berlaku kepada generasi dan negara kita pada masa akan datang jika kaum Sodom LGBT ini diberi tempat dalam masyarakat. Itu belum bab benarkan geng yang suka bogel dan pesta arak di tempat umum.

Tapi itulah yang saya hairan, demi untuk menumbangkan kerajaan yang kononnnya zalim tetapi mereka sanggup "bersetongkol" dengan manusia yang lebih zalim bahkan dilaknat oleh Tuhan. Nauzubillah.




Saya tak hairan sangat jika puak yang membela kaum ini terdiri daripada golongan liberalisme dan kaum "KUNYIT", itu memang sudah menjadi perjuangan songsang mereka.

Apa yang saya kesalkan ada dua tiga usetad yang baru nak start ni menganggap JIHAD menentang kaum Songsang ini satu dari agenda politik UMNO / BN. Oleh itu walaupun mereka tidak menyokong LGBT atau membantu kita menentang kaum ini, apa yang malangnya mereka memperlekeh usaha kita menentang kaum ini dengan isu kita ada agenda politik.

Sedangkan isu ini adalah isu umat Islam sejagat, kita perlu meletakkan warna politik kita ketepi dahulu dan bersama-sama umat Islam menentang kaum songsang ini. Andai bala Allah turun, ia tidak hanya terkena kepada yang mereka yang mengamalkannya sahaja. Semua sekali akan terkena.

Ya ! benar Kita semua berdosa dan berbuat dosa, tapi itu tak bermakna jika kaum Sodom ini ingin berkuasa kita kena benarkan. Kita sesekali tidak boleh benarkan mereka diiktiraf. Dalam hal ini siapa pun mereka, apa pun warna baju politik mereka - jika mereka menyokong, mengiktiraf dan mengamalkan perbuatan songsang ini kita wajib tentang habis-habisan. Harap usetad yang baru nak start boleh faham.



No comments:

Post a Comment