Monday, July 10, 2017

DINASTI LIM PUNCA SEBENAR MASALAH DAP


Diktator, kuku besi, menipu dan rasuah. Apa lagi masalah yang tidak terpalit dengan Setiausaha DAP yang tidak Sah, Lim Guan Eng. Itu pun masih lagi cuba menipu rakyat kononnya DAP parti yang akan mendokong keadilan, menentang korupsi dan rasuah. Langsung tak ada perasaan malu. 

Bukan itu sahaja, ahli-ahli DAP juga menempelak akan kebobrokan perangai kedua-dua beranak Lim. Kes penipuan CEC begitu memalukan DAP. Keingkaran DAP terhadap arahan Jabatan Pendaftaran Pertubuhan untuk mengadakan semula pemilihan CEC menunjukkan betapa angkuh dan biadapnya dua beranak ini. 

Sebenarnya DAP sudah tidak punya kredibiliti, untuk memilih pemimpin dikalangan mereka pun berlaku penipuan. Bagaimana untuk mentadbir negara dengan telus jika kita memilih penipu jadi pemimpin. 

Presiden MCA, Datuk Seri Liow Tiong Lai, menyindir pemimpin DAP agar jangan cuba mengalih isu dalaman parti. Adalah lebih baik mereka memberi tumpuan kepada masalah dalam kain sendiri dan menyibuk hal ehwal orang lain. 

Semua parti ada masalah sendiri, tapi DAP lebih suka menyibuk hal ehwal parti lain, padahal parti sendiri. Mereka yang menipu dalam undian CEC, tapi mereka menyalahkan ROS. Inilah sikap anak beranan Lim sejak dari dulu lagi yang suka menuding jari kepada pihak lain diatas masalah yang mereka timbulkan. 

Mereka yang membuat perlembagaan parti, mereka juga yang menipu parti sendiri. Pemimpin DAP sememangnya pemimpin yang tidak ada maruah dan integriti. 

Menurut Liow lagi, pemimpin DAP tidak perlu mengalihkan perhatian rakyat dengan menuding jari diatas masalah yang berpunca dari mereka sendiri. DAP dibawah dinasti Lim hanya membawa negara kearah kehancuran kerana mempunyai pemimpin yang tiada hala tuju yang jelas. Pemimpin DAP hanya mementingkan kepentingan politik mereka lebih daripada kepentingan rakyat dan negara.