Tuesday, July 25, 2017

BUAT SEMULA PEMILIHAN - DINASTI LIM TUMBANG !

 


 DAP tak usahlah bagi banyak alasan sangat, henti-hentikanlah Opera wayang kulit tu. Apa susah sangat ke nak patuh kepada arahan Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (ROS). Buat saja pemilihan baru andaikata tidak takut kehilangan kuasa. Masalah ini berpunca dari aduan ahli DAP juga yang sangsi dengan pemilihan CEC DAP yang lepas. 

Memang patut pun mereka sangsi, sikap kepimpinana DAP sendiri melakukan penipuan demi penipuan. 

Perkara ini dijelaskan oleh Ketua Penerangan UMNO, Tan Sri Annuar Musa yang menegaskan bahawa masalah yang DAP hadapi sekarang adalah berpunca dari sikap pemimpin dan parti mereka sendiri. Kononnya memperjuangkan keadilan, kebenaran dan demokratik, padahal pemilihan sendiri pun jelas menipu dan menyeleweng.

 Kita jelas, keengganan DAP terutama Lim Kit Siang dan anaknya Lim Guan Eng enggan mengadakan pemilihan semula CEC adalah kerana mereka tahu, mereka akan kalah jika buat lagi sekali pemilihan. Kecuali mereka mencipta lagi satu penipuan dan penyelewengan seperti yang sudah-sudah. 


Jika mereka berani cuba mereka dedahkan nama 2576 perwakilan yang mengundi pada pemilihan dulu, "sure" terbalik punyalah. Hancur leburlah Dinasti Lim anak beranak. 

Siapa yang suka Dinasti Lim dalam DAP ni, perangai mereka mengalahkan jemuan. Pecat sana, pecat sini. Ikut suka hati mereka sahaja buat keputusan. Mereka buat parti DAP ini macam hak keluarga mereka sahaja. 

Ada maklumat yang menyatakan mereka membawa masuk pengundi hantu, itu yang dua beranak tu tak berani dedahkan siapa 2576 pengundi tersebut. Agak susah jugalah jika mereka buat sekali lagi pemilihan. Sudah pastilah ahli DAP akan mengawasi setiap pengundi-pengundi tersebut. Susahlah dua beranak Lim tu nak kelentong kali ini.

DAP perlu sedar diri, mereka memang parti yang bermasalah, tidak demokratik, diktator dan kuku besi. Jadi mereka tak payahlah nak mengajar orang lain tentang erti demokratik sebab mereka lebih teruk.    


Yang peliknya Tun Dr Mahathir yang dulunya cukup anti dengan DAP hari ini sudah hilang kewarasan, menyokong parti yang pernah dia lebelkan sebagai cauvinis atau perkauman yang melampau. Bahkan sanggup menyatakan DAP lebih demokratik daripada UMNO.

Begitulah politik, demi kuasa segalanya mungkin. Musuh ketat pun hari ni boleh buat kawan. Dunia politik macam-macam hal boleh terjadi. Siapa sangka Anwar Ibrahim yang begitu memusuhi Tun Mahathir hari ini boleh pula "sebantal'dengan Tun Mahathir. Kegilaan untuk berkuasa mereka sanggup berbuat apa sahaja.

Tun Mahathir sedar yang DAP memerlukan sokongan orang Melayu setelah kehilangan lebai-lebai PAS. DAP ini tujuannya tak lain tak bukan adalah untuk memecah belahkan rakyat Malaysia terutama orang Melayu. 

DAP sedar untuk menebang pokok mereka memerlukan kapak. Dengan mata kapak saja sudah tentulah pokok tidak dapat ditebang, maka mereka memerlukan kayu untuk dijadikan hulu. PPBM, PKR dan PAN merupakan serpihan kayu yang dijadikan hulu kapak untuk tumbangkan UMNO. 

PPBM, PKR dan PAN merupakan lembu-lembu DAP untuk memecah belahkan rakyat Malaysia. Pernah ke parti pak kaduk ni semua mempertikaikan pemilihan DAP ? tak penah sikit pun, tapi parti ini jugalah yang cukup menyibuk tentang hal perihal UMNO. Kenapa ? Kerana itu adalah arahan Dinasti Lim.

  .