Saturday, April 8, 2017

"SERANGAN" KIT SIANG DAN BAJINGANNYA TERHADAP HADI AWANG




Walaupun Ahli Parlimen DAP dan sekutu jahat mereka menyalak-nyalak bagai anjing menyalakkan bukit dalam cubaan mereka untuk mengagalkan pembentangan RUU 355 oleh MP Marang.

Namun Sekali MP Marang membalasnya dengan hujah-hujah yang jelas, terang, penuh beradab dan bersopan..... maka terdiam segala hantu jembalang seketika.

Sebelum bermula persidangan  ini lagi kita sudah sedia maklum bahawa pembangkang dari pakatan DAP akan menyerang tentang isu ini. Oleh itu tidak hairan apabila Speaker Tan Sri Pandikar Amin Mulia meminta Tuan Guru Hadi Awang untuk membaca usulnya mereka mula menyerang padahal usul persendirian ini belum pun bermula. Kita sedia maklum memang mereka sengaja hendak membuat kacau dan cuba melengah-lengahkan usul daripada TGHH, Ahli Parlimen Marang.

Jelas sekali semamangnya DAP ini anti Islam dan orang Melayu. Ini dapat dilihat daripada tindak penasihatnya, Lim Kit Siang ( Gelang Patah) tak sabar-sabar terus bangun membaca peraturan mesyuarat kononnya RUU persendirian ini yang telah difailkan oleh beliau sebelum ini telah ditolak oleh Speaker, Pandikar Amin.

Ini membuatkan Datuk Azeez Rahim (Baling) hilang sabar dan menjerit menyuruhnya duduk. 





Tak sabar melihat bosnya ditengking, bajingan seterusnya Lee Boon Chye (Gopeng) yang mempersoalkan mengapa usul Hadi diberi keutamaan berbanding usul mereka. Selepas itu mulalah seorang demi seorang bangun membuat kecoh. Memang jenis tak ada adab langsung MP pakatan haram ini. 

Kemudian bangun pula bajingan DAP seterusnya, Gobind Singh (DAP – Puchong) dengan membangkitkan peraturan mesyuarat yang lain yang tujuannya tak lain tak bukan iaitu untuk menghalang Hadi daripada menghuraikan usul persendiriannya.

Bijak dan tegas mengawal keadaan, Pandikar Amin atau lebih layak digelar pendekar menyuruh mereka duduk dan memberi amaran akan menyingkirkan mereka keluar jika terus ingin bertelagah. Pandikar juga menjelaskan bahawa kerajaan telah meminta supaya usul Hadi diberi keutamaan, dan bahawa Hadi telah meminta untuk menangguhkan usul itu selepas memindanya.




Sememangnya begitulah perangai sebenar DAP yang kononnya ingin membela nasib orang Melayu dan Islam. Itu pun ada juga Melayu yang percaya dengan lakononan mereka. Walaupun terpampang depan mata yang DAP keras menentang Islam, masih ada lagi Ahli Parlimen Melayu Islam yang turut bangun membela Kit Siang dan DAP menentang RUU 355. 

Padahal bukan mereka tak tahu, RUU 355 langsung tak sentuh yang bukan Islam. Tak pernah lagi dalam sejarah perundangan Malaysia, bukan Islam kena hukum dengan dengan Akta 355. Jentik pun pun tak pernah. 

Itulah yang kita pelik dan sangsi, apa yang mereka takut sangat ? 

No comments:

Post a Comment