Tuesday, March 14, 2017

TAU PUN TAKUT !!!


Cakap bukan main berdegar-gedar, sekali kena "sound" dengan Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar tau kecut perut, menggigil satu badan. 

Ingat dia jadi ADUN tu kebal dari tindakan undang-undang ? Cakap kurang ajar, biadap, tak sedar diri tu pun hidup di negara Islam.

Jika Islam agama keganasan, bukan saja si Raveen ni tak ada peluang duduk di kerusi DUN....bahkan belum tentu dia sempat wujud di negara tercinta ini. 

Jelas sekali Adun Batu Uban ini seorang Anti Islam

Penulis harap sangat pihak Polis PDRM tidak memberi muka kepada penama ini. Bukan sekali mereka cuba memainkan sentimen anti Islam. Pada penulis dari kenyataan-kenyataan fb penama ini, jelas sekali dia memang anti Islam. 

Justeru itu penulis harap pihak polis bertindak tegas bagi memastikan keamanan, kesejahteraan dan perpaduan negara tidak terjejas dengan makhluk-makhluk perosak seperti ADUN Batu Uban. 


Menerusi perkongsian di Twitter, Khalid meminta individu berkenaan, Raveentharan Subramaniam  agar tampil untuk menjelaskan apakah maksud dan tujuan sebenar dia mengeluarkan kenyataan berbaur provokasi agama itu.

"Islam Bukan Agama Keamanan" - ADUN Batu Uban

“Panggil penama di bawah dan minta dia jelaskan apa yang dimaksudkan dengan kenyataan ‘Islam was never a religion of PEACE’,” tulisnya.

Takut dengan kenyataan Khalid, ADUN Batu Uban itu dengan segera memadam status berkenaan dan segera menggeluarkan kenyataan permohonan maaf secara terbuka di laman Facebook.




No comments:

Post a Comment