Tuesday, March 14, 2017

ADUN BATU UBAN JELAS ANTI ISLAM



Tuduhan Adun Batu Uban Raveentharan Subramaniam bahawa Islam agama keganasan cukup menguris hati umat Islam di Malaysia. 

Rakyat Malaysia terutama Islam dan bukan Islam mendesak agar PDRM bertindak terhadap tuduhan yang boleh membahayakan keharmonian negara. 

Sudah berpuluh-puluh tahun kita hidup dalam aman dan damai, tuduhan ini merupakan satu penghinaan kepada umat Islam sejagat. 

Permohonan maafnya tidak boleh diterima sama sekali kerana kenyataan pertama itu cukup mengambarkan dia seorang anti Islam apatah lagi ada banyak lagi gambar-gambar didalam akaun facebooknya menunjukkan dia cukup anti Islam.

Malaysia sebagai sebuah negara Islam cukup bertoleransi, sederhana dan menghormati penganut agama lain. Bahkan sepanjang pemerintahan Islam di bawah Duli Yang Maha Mulia Yang DiPertuan Agong sebagai Ketua Negara tidak pernah berlaku kezaliman terhadap bukan Islam. 

Tindakan undang-undang hanya dikenakan kepada mereka yang melanggar undang-undang negara dan membahayakan perpaduan kaum di Malaysia. 

Pelampau dan extreminist seperti Adun Batu Adun perlu dikenakan tindakan.





No comments:

Post a Comment