Monday, November 4, 2013

BN TAK BUAT KERJA BODOH

JERAI 3 Nov. - Tan Sri Muhyiddin Yassin menegaskan, Barisan Nasional (BN) tidak akan melakukan kerja-kerja bodoh yang boleh membangkitkan kemarahan dan kebencian mana-mana pihak dalam kempen Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Sungai Limau.

Sehubungan itu, Timbalan Perdana Menteri berkata, BN tidak terlibat sama sekali dalam perbuatan menggantung patung yang dipotong kakinya dan ditulis ''kaki Ustaz Azizan' di kawasan Titi Batu dan Bukit Besar di sini.

''Mereka yang melakukan perbuatan tersebut berfikir kalau buat begitu, orang akan marah BN atau sesiapa pun. BN sudah pun membuat laporan polis semalam kerana kita tidak buat kerja-kerja bodoh sebegitu. Kita tidak akan melakukan provokasi yang bertujuan mencetuskan kebencian kerana itu bukan cara kita." katanya dalam sidang akhbar selepas mendengar taklimat tertutup bersama jentera BN di Bilik Gerakan BN, di sini, hari ini.

Semalam, Menteri di Jabatan Perdana Menteri yang juga Ahli Parlimen Jerai yang membuat laporan berhubung kejadian itu menyifatkan ia sebagai satu provokasi melampau.


 

No comments:

Post a Comment