Sunday, October 13, 2013

RAIHAN SULAIMAN PALESTIN DITIPU ...???

Raihan vs Sharizat. Betul x apa aku cakap pasal 'ribut persepsi' di akar umbi??? Bila aku bongkar dan dedah apa sedang berlaku dan PATUT DI BUAT OLEH TEAM RAIHAN depa kata AKU JAJA FITNAH. Uih.....siap maki2 aku lagi ni konon nak pejatuh Raihan. Aku bukan apa....aku kesian kat dia. Duit dah habis bnyk nak set up promoter team, fbooker group, nak bayar blog writer dan bayar ape2 ntah lagi utk memperkenalkan diri bg bertanding. Betul...Umno terbuka dalam bab lawan ni. Tpi team tukang kmpen Raihan lupa. Sistem pemilihan sekarang BUKAN MCM SEBELUM 2008. Pemilihan sekarang di tentukan oleh PERWAKILAN PERINGKAT SAYAP CAWANGAN. Direct sampai ke AKAR UMBI. Depa masih khayal konon boleh CAPTURE perwakilan dgn hanya DOK DEPAN PC dan kempen guna cara sebelum 2008. LEPAS TU TIPU Raihan Pelastin dgn tunjuk pulak graf poll yg ada di FB, BLoG dan twitter. 

Sedangkan team sharizat TURUN SAMPAI KE UJUNG2 KAMPUNG JUMPA PERWAKILAN DIRECT. Sharizat di ketahui sent PERSONAL SMA PADA EX2 G2, kepimpinan AJK wanita TIAP2 BAHAGIAN dan attact kempen pakai SMS direct pd akar umbi. SHARIZAT KURANG PAKAI MEDIA MAYA UTK KEMPEN. Y?? Dia tahu dan FAHAM level BATTLE GROUND dlm WANITA dia mcm mana. Dan amat tepat dia guna taktik tu BILA DAN DI MANA IA PERLU DAN HARUS DI GUNAKAN. Bukan mcm Raihan pny team. Harap pd FB POLL saja. Tengok poll tu naik SYOK. Walhal yg undi bnyk dlm tu ialah KAUM BAPAK. 

Kaum yg undi pun tak dak masa mesyuarat perwakilan. Masa aku tulis alert Raihan on 18september abis aku kena maki konon aku ni LEMBU SHARIZAT, kononnya duit dari sharizat ni berkoyan koyan aku JIJAI dan MENTEKEDARAH. Aku kena maki dari atas sampai bawah bukan takat DALAM KAIN MALAH SAMPAI KEDALAM PERUT PERUT pasai aku tegur team Raihan cara kempen yg tak betul. Aku sokong Transformasi tapi sayang team Raihan buat kerja kempen kali ni pakai cara lama. Aku ni facebooker PEKAK ja.....sapa aku ni....jawatan pun x dak aih dalam parti...masa nak amik borang 21september bg sapa2 yg nak bertanding di peringkat sayap bahagian aku pun x dak Malaysia sbb bersanding. 18september aku dah issue satu artikel utk alert Raihan tentang isu yg org dok cakap pasai dia. Lepas tu aku go oversea.

 Aku ingat team tukang kempen dia dah AMBIL TINDAKAN UTK MEMPERBETULKAN SITUASI. Balik mai bila kna tugas risik dan bila p MERISIK ternyata APA LAN PUN DEPA X BUAT. Tp kalau tengok dlm FB laporan pasai Raihan graf dia CACAK LANGIT. Aku cakap betul2 la. Aku kesian ngan Raihan kena tipu dgn tukang2 kempen dia. Duit dah habis banyak. Sasaran x sampai langsung ke akar umbi. Last2 yg kembong perut ialah tukang2 kempen perah duit Raihan guna modal graf poll dari fb atas apa yg depa buat. Berbaloi kah?? Pada Puan Raihan. Jangan berkecil hati. InsyaAllah. 3tahun lagi u ada rezeki. Tu pun kalau u nak I jadi kempen manager utk u la....dont worry. U no need to pay anything mcm u pay pada org keliling u yg tipu selama kempen tahun ni.

 Game ni senang ja. AKAR UMBI. Saya tk reti nak get along dgn level2 VIP2 golongan atasan. Tp bab AKAR UMBI itu saya RAJA. Senang sangat sbb itu gelanggang saya. Skill ni yg tukang2 kempen u tak dak. Ye lah.....tukang2 kempen u ni pun kaki hidup senang. Tak de org susah pun. So mmg tak akan rasa apa yg akar umbi rasa. Sharizat kalau balik Jelutong(dulu) dia nanti naik LANCHA. Sampai ari ni org kampung Jelutong cakap walau rumah dia dah x dak di sana. Trademark tu u kena build dulu kalau nak menang. Bukan trust tukang kempen u yg kempen pakai FB POLL. Of coz. Ni cuma suggestion ja. Saya pasti tukang2 kempen Puan bakal menyalak nyalak kata saya gila. Puan... Depa BETUL. Sebab tu PUAN KALAH. Sbb depa LAPORAN DEPA BETUL SANGAT2.

Mamluk Qalawun

No comments:

Post a Comment