Sunday, June 17, 2018

LIM GUAN ENG FITNAH PM KESAYANGAN SAYA




LIM GUAN ENG FITNAH PM KESAYANGAN SAYA

Sejak bila Lim Kit Siang, Lim Guan Eng tak fitnah Perdana Menteri kesayangan saya, Dato Seri Dr Mahathir Mohamad dan UMNO , saya pertahankan dia atas dasar mempertahankan institusi UMNO yang mempertahankan Islam dan bangsa Melayu.

Sejak Bila pula Lim Guan Eng dan Lim Kit Siang tak fitnah Perdana Menteri kebanggaan saya  Dato Seri Muhammad Najib Tun Razak dan UMNO.  Saya pertahankan atas dasar mempartahankan institusi UMNO yang mempertahankan Islam, bangsa dan Raja-Raja Melayu.

1- Adakah fitnah dan permusuhan mereka terhadap Islam dan Melayu padam macam itu sahaja?

 2- Bukankah Lim Guan Eng dan Lim Kit Siang yang menfitnah Dato Seri Dr. Mahathir Perdana Menteri ke empat adalah ORANG YANG SAMA menfitnah Dato Seri MUHAMMAD Najib Tun Razak Perdana Menteri ke enam ?

3- Bolehkah kita angkat penfitnah sebagai pemimpin ?

No comments:

Post a Comment