Friday, May 18, 2018

JAUHI PAKATAN LGBT

Ada sahabat Admin menasihati "jangan buat tulisan provoke dan adu domba lagi". Admin tidak biasa untuk bercakap bohong dan sememangnya tidak pandai pun. Dulu cuba berbohong dengan isteri pun gagal. Memang admin tidak ada ciri-ciri dan bakat untuk berbohong. 

Justeru itu tidak dapat tidak apa yang ingin admin sampaikan adalah perkara benar, perkara fakta dan tidak mungkin tidak dapat dinafikan kebenarannya oleh sesiapa pun di dunia ini kerana ianya termaktub dalam Al-Quran. Apakah perkara itu ? Jauhi kaum Sodom. 




Siapakah itu kaum Sodom ? mereka itu ialah yang menyalahi sunnah kehidupan manusia, mereka berlawanan dengan sifat manusia normal. Mereka berkeinginan sesama jenis iaitu lelaki dengan lelaki. Mereka inilah yang admin gelarkan kaum Sodom. Mereka senantiasa melakukan maksiat, yakni berhubungan seks dengan lawan jenis. laki-laki dengan laki-laki alias homoseksual, begitu pun juga dengan perempuan dengan perempuan yang dikenal dengan lesbian. 

Dalam era zaman moden ini mereka  ini di gelar dengan satu nama yang cukup popular iaitu lesbian, gay, bisexual, and transgender atau singkatannya LGBT. 

Hendaklah kita semua umat Muslimin di Malaysia ini menjauhi amalan golongan ini, tidak mengiktiraf perlakuan mereka yang mengancam kelestarian hidup manusia sejagat. 

Di bawah ini kenyataan JAKIM tentang LGBT



No comments:

Post a Comment