Saturday, December 2, 2017

KONSPIRASI KHINZIR DAN USTAZ MUSANG BERJANGGUT



Sebelum Tan Sri Khalid Ibrahim dijatuhkan oleh konspirasi jahat DAP, PKR dan beberapa ekor ustaz musang berjanggut, mereka memujinya sebagai MB Selangor yang Amanah, bertanggungjawab dan Cekap.

Oleh sebab itulah Tuan Guru Abdul Hadi Awang tidak bersetuju dengan konspirasi jahat Pakatan DAP untuk menjatuhkan Tan Sri Khalid. 

Namun nafsu DAP dan pakatannya yang melihat duit Selangor berbilion- bilion menyebabkan mereka sanggup menyusahkan rakyat untuk laksana satu lagi pilihanraya kecil. 

Akhirnya niat jahat mereka berjaya dan Azmin Ali dinobatkan sebagai MB Besar Selangor. Bagi membuktikan dia seorang MB yang baik bagi rakyat Selangor, Azmin menghadiahkan rakyat Selangor dengan memberi kenaikan gaji kepada ADUN , EXCO dan MB Selangor dengan kenaikan gaji yang tidak pernah dibuat oleh Pentadbiran Barisan Nasional dulu. 

Tidak pernah lagi gaji seorang MB dinegeri lain lebih tinggi dari seorang Perdana Menteri kecuali MB Selangor. Tahniahlah rakyat Selangor dengan kenaikan gaji MB, ADUN dan Exco telah meningkatkan pendapatan rakyat Selangor keseluruhannya. Sebab itulah mereka dengan gembiranya sanggup membayar duit plastik 20 sen dengan harapan selepas PRU ke 14 nanti gaji MB Selangor lebih tinggi dari sekarang. 

Apalah sangat 20sen tu berbanding keseronokkan mereka nembeli belah di shopping kompleks. Beratus-ratus riggit boleh habis ..  takkan 20sen tak boleh bayar, kata seorang Bangladesh yang bekerja di Selangor. 

Kekayaan MB dan anak saudaranya melambangkan kejayaan pentadbiran PKR di negeri Selangor.

No comments:

Post a Comment