Thursday, May 21, 2015

PERGOLAKAN DALAMAN - KITA DIPERDAYA MUSUH SEBENARNYA

Yang kita nampak UMNO / BN yang menguasai negara. Pernah kah kita "view" global yang lebih luas. Siapa yang menguasai dunia. Hendak habisi Malaysia bukan susah, dengan sekali petikan suis dari zionis laknatulah, tumbanglah Malaysia.

Kerajaan yang kuat dan kaya-raya seperti Iraq dan Libya pun tumbang, inikan Malaysia secoit dalam peta dunia.  Sebab itu DAP dengan sesuka hati boleh bersikap biadap dengan Umat Islam dan Raja-raja Melayu.

Plan jangka panjang mereka mengikut skrip seperti yang telah dirancang. Ditambah pula pergesaran besar antara pembesar-pembesar Melayu, maka bertambah mudahlah kerja-kerja mereka untuk menguasai negara. Jika tak PRU akan datang, kemungkinan besar pru ke15.

Tapi dari kaca mata mereka, tampak keyakinan besar mereka bakal menguasai negara pada PRU 14. Kabinet bayangan mereka tu sekadar ingin menunjukkan keangkuhan mereka. Namun keangkuhan mereka tentu ada figure dan fact dibelakangnya.

Saya syorkan persengketaan pembesar-pembesar Melayu ni diteruskan dengan hebat lagi oleh penyokong-penyokong kedua-dua tokoh hebat dunia tersebut.

Tak sabar nak tengok kepala bangsa melayu disepak, ditendang dan diludah dimuka seperti yang dinyanyikan oleh penyanyi negarakukukuk. Rasanya mungkin itu yang kedua-dua penyokong pembesar tersebut nak .

Junta DAP tentu dah bersiap sedia nak ganyang Melayu cukup-cukup pada pru nanti.

Takkan Melayu Hilang Didunia. Yang Hilang maruah bangsa Melayu.

No comments:

Post a Comment