Sunday, April 13, 2014

BIARLAH APA ORANG NAK CAKAP.... ALLAH JUGA TEMPAT SAYA AKAN DI KEMBALIKAN.


Dia pernah dituduh dengan pelbagai gelaran. Maha Firaun , zalim , ditaktor , kafir , keras kepala dan pelbagai lagi kata nista yang tidak sanggup kita dengar untuk seorang pemimpin yang telah banyak berjasa kepada Dunia Islam khususnya di Tanahairnya sendiri , Malaysia. 

Tetapi siapa yang tahu bahawa beliau amat di sayangi dan disenangi bukan sahaja oleh rakyat Malaysia bahkan di seluruh dunia amat mengkagumi dirinya. 

Pernah Dr. Zakir Naik menyatakan bahawa "jika minyak di Tanah Arab di kuasai oleh Tun Mahathir, maka seluruh dunia akan dikuasainya" ... begitulah kenyataan seorang pendakwah hebat terhadap Tun Mahathir. Kata-kata ini bukanlah satu pujian yang biasa tapi satu kenyataan yang  bersih hasil dari pengamatan dari pengetahuannya.

Syeikh Imran Hossain pernah menyatakan satu kenyataannya dalam Youtube " Hanya ada satu negara didalam dunia muslim sekarang ini yang nampak sudah  memahami bahawa sistem keewangan  antarabangsa adalah satu penipuan  hanya satu pemimpin dan dia adalah Dr. Mahathir dari Malaysia".