Wednesday, April 10, 2013

SEHIDUP SEMATI


Sepasang kekasih maut selepas dipercayai terjatuh dari tingkat tiga sebuah pasar raya di Jalan Bakau Chondong di sini malam tadi.

Saksi yang hanya mahu dikenali sebagai Azam berkata, dia nampak kedua-dua mereka dalam keadaan mencurigakan keluar dari sebuah pusat hiburan keluarga pada pukul 7.40 malam.

Katanya, mereka kemudian naik ke tingkat atas sebelum menutup mata masing-masing lalu terjun bersama-sama.

"Saya terkejut melihat tindakan pasangan itu yang berlaku sekelip mata dan bergegas ke tempat kejadian. Hasil pemeriksaan saya dapati wanita itu jatuh di atas sebuah kereta sebelum tercampak ke longkang berhampiran," kata Azam.

"Lelaki terbabit pula berada di longkang dalam keadaan mengerikan. Ini kejadian bunuh diri kali keempat sejak pasar raya itu beroperasi," dakwanya
Ketua Polis Daerah Batu Pahat, Asisten Komisioner Din Ahmad berkata, pasangan tersebut dipercayai penduduk tempatan dan berusia lingkungan 30-an.

"Identiti wanita masih belum dapat dikesan manakala lelaki terbabit berasal dari Taman Bukit Pasir, di sini. Motif kejadian belum diketahui dan kes diklasifikasikan sebagai kematian mengejut (SDR)," katanya.
Din meminta orang ramai yang mempunyai maklumat tentang kejadian itu supaya datang ke balai polis berhampiran untuk membantu siasatan.


No comments:

Post a Comment