Monday, March 11, 2013

DIA MAMPU NAIK JET PERIBADI


Hot ! Anak ketua pengganas kini dah mampu naik jet peribadi !! #LahadDatu



Apabila melihat gambar anak perempuan Jamalul Kiram naik jet peribadi yang disewa ini , teringat pulak kisah seorang dajjal yang gila nak jadi PM Malaysia . Modus operandi mereka  sama, nak kuasa dan tiba-tiba hidup mewah dalam masa yang singkat sebab ditaja !!

Ketua pengganas Jamalul Kiram  pernah mendakwa dirinya merupakan Sultan di dunia yang paling MISKIN.

Tidak seperti keluarga diraja yang lain di dunia, hanya duduk di istana dan bergaya hidup pula mewah, kerajaan Sultan Jamalul Kiram III hanya mampu tinggal di rumah uzur dua tingkat dalam komuniti rakyat miskin Islam di Metro Manila.

“Saya hanyalah seorang sultan yang paling miskin di dunia,” 



Tapi hari ini Jamalul kiram bukan lagi miskin tapi tiba-tiba sudah jadi KAYA sekelip mata.  Kalau tenteranya sendiri mampu dihantar menceroboh Sabah , inikah pulak anaknya yang sudah mampu  naik kapal terbang peribadi yang disewa.

Adakah sebab  duit tajaan oleh sebuah NGO iaitu SUARAM  di Malaysia sebanyak USD 2 juta ?? 








Presiden Filipina sendiri telah menyatakan dia hairan bagaimana Jamalul Kiram tiba-tiba boleh ada wang yang banyak untuk menghantar bala tenteranya menceroboh Sabah sedangkan sebelum ini dia nak buat rawatan dialisis pun tak mampu hingga terpaksa ditanggung oleh sebuah badan amal di negara itu. 

Gambar diatas sebagai bukti yang menunjukkan Jamalul Kiram dan keluarganya tiba-tiba mempunyai wang yang banyak sehingga anak perempuannya mampu berulang alik dari Manila ke selatan Filipina menggunakan pesawat peribadi yang disewa khas.

No comments:

Post a Comment