Friday, May 11, 2012

KAPAL PERANG US DIKERAH KE SINGAPURA....DIMANA UDANGNYA...???

AS kerah kapal perang baru ke Singapura....!!!!
meningkatkan kebimbangan China , berhubung campur tangan dalam pertikaian wilayah maritim di Laut China Selatan.
SUKAR NAK MEMPERCAYAI KEDATANGAN KAPAL PERANG NI SEKADAR NAK BUAT LAWATAN.....,
APATAH LAGI TATKALA MURSYIDUL AM LBGT ANUWAR ISRAEL TGH MENGALAMI KEMURUNGAN YG TERUK DALAM MEMPERHITUNG NASIBNYA DI PRU KE 13 AKAN DATANG NI.
Kita perlu melihat pergerakkan ajen-ajen mereka yang bergerak di Singapura Thailand , Indonesia dan juga Australia. Mereka bergerak begitu cergas , bekerja 24jam. Satu persatu rancangan mereka jalankan untuk menjahanamkan negara yang mereka tidak suka. Sudah pasti China kini menjadi ancaman mereka dari segi ekonomi. Negara-negara Islam yang kaya raya mereka sudah jatuhkan satu persatu.
Ketua Majelis Ulama Indonesia (MUI) bidang Hubungan Luar Negeri, KH. Muhyidin Junaidi menilai, banyak tokoh nasional yang dilatih menjadi agen Israel di kawasan Asia Tenggara.  Kenyataan tokoh ulama ini bukan sekadar bicara biasa. Sudah tentu ada sesuatu yang membungkam di dalam dadanya. 
Di Malaysia kita harus berwaspada dengan mereka, kerana mereka boleh berubah wajah dengan pelbagai rupa.  Berhati-hatilah sekarang kerana mereka bergerak aktif di negara kita. Semoga negara ini dilindungi Allah hendaknya.

No comments:

Post a Comment