Thursday, January 17, 2019

KESEKIAN KALINYA NAJIB CABAR - KIT SIANG KETAKUTAN




Saya tidak faham obsesi Lim Kit Siang terhadap saya sehingga beliau terpaksa mengeluarkan kenyataan setiap hari untuk menyerang saya secara peribadi walaupun saya tidak lagi Perdana Menteri atau Presiden UMNO dan BN.

#TakutApaBossku

Kit Siang tidak mahu lagi mencari kebenaran mengenai kematian Altantuya, Teoh Beng Hock, Kevin Morais dan Hussain Najadi yang dia pernah sering mengaitkan dengan saya sebelum ini ke?

Sudah lebih dari 3 bulan dahulu, pegawai saya telah membantu Kit Siang untuk mencari kebenaran dengan membuat laporan polis terhadap saya tentang kes-kes kematian tersebut.

Kit Siang tidak berminat lagi ke?

Ataupun dia telah mengaku memfitnah saya berulang-kali mengenai kes-kes ini selama bertahun-tahun?

No comments:

Post a Comment