Tuesday, July 24, 2012

KP PAS KENA DEBIK ....!!!! ..HILANG AKAL ...???




“I will NEVER compromise,”. “I have always been very public and absolute on my stand to never have hudud implemented in the country... how then can he (Nasrudin) claim such a thing?"



Nampaknya kegilaan PAS nak berdebat akhirnya memakan diri, ini berlaku apabila keterlanjuran KP PAS Nasrudin Tantawi mengeluarkan kenyataan bahawa sudah ada kesefahaman antara PAS dan DAP dalam memahami isu Hudud. D
AP terutama Karpal Singh dikatakan sudah berlembut dengan isu hudud dengan menyindir lawan debatnya dari Ulama UMNO iaitu Ustaz Fathul Bari supaya "update"kan info tentang karpal Singh.
Malangnya selepas ditempelak KERAS oleh Karpal singh dengan kenyataan pedas diatas, sampai sekarang Nasrudin Tantawi senyap terkunci mulut. Nampak KP PAS pun " HILANG AKAL" apabila kena sergah dengan si OKU ni.
Sehubungan dengan itu Ustaz Fathul Bari menyarankan rakan debatnya ustaz Nasruddin dan sahabat-sahabat PAS serta semua rakyat Malaysia perlu KEMASKINI MAKLUMAT bahawa DAP masih lagi dengan pegangan mereka iaitu tidak ada kompromi dalam isu seperti ini,".
PANAS TELINGA dengan kecaman dari Karpal Singh, Ketua Penerangan PAS Pusat, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man lantas menyanggah dan mahu "OKU TUA " itu menutup mulutnya dari menyibuk tentang dasar parti PAS. "PAS harap Karpal menghormati dasar dan perjuangan PAS yang sudah diketahui umum. Kita tidak akan sekali-kali berhenti daripada menegakkan Islam."

No comments:

Post a Comment