Sunday, April 29, 2012

2012 ...!!! BUMI DISERANG ...!!!

    BUMI  DISERANG  MAKHLUK ASING....!!!

PAKATAN APES TELAH MELANCARKAN PEPERANGAN KEPADA PENDUDUK BUMI.
Hari ini kita telah melihat kerakusan pemimpin yang gilakan kuasa sanggup mengadaikan maruah agama, bangsa dan tanah air. Kerosakan yang di bawa bukan sahaja dari segi material sahaja, bahkan minda dan roh keimanan pun tercemar dek kerana tamakkan kuasa.

Budi pekerti dan akhlak mulia bukan lagi menjadi ikutan muda mudi kini. Inikan generasi yang bakal mewarisi negara kelak...???
Budaya KUNING menular bukan sahaja meresapi jiwa remaja yang ketandusan ilmu agama, bahkan alim ulama juga terdorang mengikut nafsu yang sentiasa mengajak manusia kepada kesesatan dan kezaliman.
Malang sekali....walaupun dibekalkan dengan akal, tapi jiwa kebinatangan melebihi dari dos yang telah dibenarkan. Mereka cuba melengkapkan satu lingkaran keganasan yang di dalangi Israel yang bermula dari asia barat. Matlamat menghalalkan cara.....sehingga sampai membunuh, sungguh kejam dan zalim sekali. Inikah ajaran dari kitabullah yang menjadi pegangan kaum yang mendabik dada sebagai perjuang Islam...???
nilai-nilai dan aspirasi mulia  Islam sudah tidak diamalkan .Bahkan bagaikan menjadi satu sejarah zaman lampau. Tidak sangka , rakyat yang terkenal dgn berbudaya dgn nilai2 mulia sanggup bertindak keterlaluan di luar batasan. Hari ni mereka belum memerintah lagi...belum lagi  menjadi sebagai Pemerintah. Tetapi sudah cukup zalim.....RAKYAT MALAYSIA PERLU MENILAI ARAH PERJUANGAN MEREKA...!!!!,,,

No comments:

Post a Comment