Sunday, April 22, 2018

SAMSENG DAP TAKUTKAN RAKYAT HANTAR MEMORANDUM





DAP sejenis makhluk yang tak ada adap dan budi pekerti mulia. Sudah beberapa kali mereka mengeluarkan kata-kata kesat mengherdik dan mencaci pihak lawan. Nga kor Meng pernah mengelarkan Menteri Besar Perak, Datuk Seri Zamri Abdul Kadir sebagai Hitam Metalik. Pernah dalam satu ceramah dia menyebut pemimpin UMNO ini "Melayu Pukimak". Mereka Mengelar pemimpin MCA sebagai penakut, budak suruhan UMNO dan sebagainya bagi menyakiti hati kaum Cina.

Bagitulah sedikit sebanyak berkenaan dengan perangai buruk pemimpin DAP yang tidak pernah membuat provokasi buruk dan jelik. 

Bagitu juga yang berlaku apabila Setiausaha MCA Cheras, Prof. Datuk Dr. Toh Kian Kok dengan beberapa penduduk tempatan dan peniaga berhimpun di hadapan Pusat Khidmat DAP Cheras bagi menyerahkan memorandum yang janji yang di taburkan Kok Wei selama 31 tahun menjadi Ahli Parlimen di kawasan tersebut. 

Kira-kira 15 penyokong DAP menyerbu Kian Kok bagi menghalang beliau beredar meninggalkan himpunan. Mereka membawa sepanduk yang menghina MCA seperti parkataan "Tak Tahu Malu", "Dalam luar bukan Manusia" dan "muka babi". 

Mereka begitu angkuh, biadap dan kurang ajar dengan membawa dua bingkai cermin dan meminta Kian Kok mencerminkan diri sama ada beliau layak atau tidak menegur DAP. Dalam lain kata DAP parti yang tidak boleh ditegur. 

Macam-macam kata-kata kesat dikeluarkan kepada mereka kepada Kian Kok namun beliau tidak terikut dengan provakasi itu. Bagi Kian Kok beliau cukup tergejut dan rasa amat takut dengan sikap ala samseng yang ditunjukkan oleh pengikut DAP yang begitu extreme. 

Tak boleh nak dibayangkan andai DAP menguasai negara, tentulah rakyat akan lebih takut jka mereka diugut oleh samseng-samseng. 

No comments:

Post a Comment