Sunday, April 22, 2018

APAKAH KOMUNIS SUDAH KEMBALI ?




Akhirnya ! Akhirnya !....Akhirnya DAP membuka sedikit pekung yang selama ini mereka sememangnya menyokong perjuangan komunis atau lebih tepat Parti Komunis Malaya (PKM). Perkara ini tidak dapat disembunyikan lagi apabila memilih cucu kepada bekas pemimpin Parti Komunis Malaya (PKM) Shamsiah Fakeh sebagai calon Dewan Undangan Negeri (DUN) Bandar Utama.

Jamaliah Jamaluddin, cucu kepada Shamsiah Fakeh diangkat oleh DAP sebagai calon mereka di kerusi DUN Bandar Utama. Agak-agak pembaca, kenapa DAP begitu teruja untuk mengambil calon muda Melayu yang mempunyai kaitan yang dekat dengan komunis ? Adakah mereka saja-saja, terpaksa atau ada agenda disebaliknya ?

Bagi pendapat Pemuda Selempang Merah, inilah satu mesej jelas kepada rakyat Malaysia bahawa mereka tidak pernah mengaku kalah dan berhenti berjuang menentang RAKYAT Malaysia. 

Kita tahu sejak dari dahulu lagi DAP begitu konsisten dalam memperjuangkan nasib komunis Malaya. Sehinggakan Pak Kaduk mereka Mat Sabu sanggup memberi anugerah kepada Komunis sebagai pejuang negara. 

DAP menggunakan Melayu untuk mengiktiraf perjuangan mereka. Begitu jugalah anak muda yang masih lagi mentah ini, Jamaliah Jamaluddin dipergunakan untuk mencapai cita-cita mereka. 

Bangsa Melayu dalam bahaya, kerana ideologi ini diserapkan secara perlahan-lahan tanpa mereka kita sedari. Berjaga-jagalah, anak cucu kita, jauhi lah mereka dari diserapi ideologi komunis secara perlahan-lahan. 



No comments:

Post a Comment