Wednesday, May 2, 2018

RAFIZI PULA KENA BALUN




Sebenarnya sudah 100 kali sesi penjelajahan 1MDB ini di seluruh negara. Tapi kenapa sekali pun pemimpin parti Liberal seperti keadilan dan pemimpin parti kuffar seperti DAP tidak hadir. Kata suruh 1MDB jawab. Tapi kenapa tak hadir ???

Tanyalah apa pun soalan...bawalah seberapa ramai pakar-pakar ekokomi pun. Importlah pakar ekonomi diseluruh dunia....bawa ke sini jumpa Arul dan tanya segalanya.

Baca Dari Status Dr Abdul Rahman Abdul Kadir II

#ARUL_GEMPUR_PENANG_MALAM_INI

Malam ini Arul Kanda gempur Pulau Pinang. 
Dia jemput siapa2 saja dari kalangan pemimpin DAP supaya hadir dan bertanya apa2 soalan saja berkenaan 1MDB dan beliau akan jawab!

Aku cakap kat Arul, “Bro, ko jangan harap la. Seekor dari kalangan pondan2 tu pun takkan mai. Kalau ada yang mai pun jenis macam brader yang tanya soalan lepas tu lari pi menyorok di belakang khemah di atas padang yang berlumpur sambil berharap menjadi halimunan.” 😝😝😝😝

Arul cakap, dia akan terus jelajah negara selagi syarikatnya difitnah dan diburukkan.

Apa tunggu la wahai pembangkang? Inilah masanya masuk gelanggang dan buktikan Arul Kanda salah dan fitnah hangpa betui.

Jangan la kasi alasan konon dah terlambat Arul nak jawab dan kenapa baru sekarang. Sejak 2 tahun ni dia dah jawab dekat 100 kali dah pun, tapi korang buat tak tau dan terus istiqomah tabur fitnah.

Dan jangan pulak kata dah terlewat. #Atok93 yang seluruh hidupnya bergelumang dengan dosa skandal2 macam FOREX, Perwaja, Maminco, BMF dan lain2 yang Barry Wain (wartawan WSJ) kata dah sebat 100 billion wang negara pun hangpa sanggup berketua dan angkat sebagai calon PM di usia senja, takkan Arul ni lagi teruk dari Atok. 🤣🤣🤣🤣

Apapun, jom kita tengok ada tak pemimpin DAP yang berani mai. Sementara tu layan video kat bawah ni...tengok bagaimana Arul tibai Rafizi Ramli.

No comments:

Post a Comment