Friday, January 26, 2018

PERTAHANKAN TANAHAIR DARI SERANGAN FITNAH MEDIA BARAT





PERTAHANKAN BUMI YANG MASIH ADA UMAT YANG SUJUD KEPADA TUHAN SEKELIAN ALAM.

Dahulu negara Iraq dilukis dengan wajah yang buruk oleh Media Barat, BBC dan WSJ. Saddam diukirkan dengan wajah yang kejam dan ganas. Rakyat digambarkan hidup sengsara dan dizalimi.

Hari ini mereka lakukan pula kepada negara kita. Mana-mana negara Islam yang maju dan kaya tidak akan terlepas dari penfinah-penfitnah ini semua.

Selagi kita boleh berdiri dengan kaki sendiri dan tidak takut atau mengharapkan "mereka", selagi itu mereka akan serang dengan segala fitnah.

Malang sekali ada rakyat yang percaya dan tidak belajar apa yang berlaku di Iraq, Libya, Syria dan Palestin.

Pernahkah mereka membantu kita semasa negara kita miskin dan berada dalam bahaya? Tidak sama sekali ! Sejarah membuktikan askar British melarikan diri apabila Malaya diserang Jepun dan biarkan rakyat kita sendiri menentangnya.

Kalau tidak masakan Jepun tawan Malaya dalam beberapa hari sahaja. Itu pun dipertahankan oleh Rejimen Askar Melayu DiRaja, yang diketuai oleh Leftenan Adnan Saidi. Askar British yang mana sempat dah cabut awal-awal lagi.

Hari ini apabila negara kita maju, makmur dan kaya BBC, WSJ sibuk nak ambil tahu hal ehwal kewangan negara kita. Tahu ke kenapa mereka sibuk sangat hal negara kita? Sebabnya mudah saja, sebab ada pengkhianat yang menjanjikan macam-macam kepada mereka.

Nurul Izzah pernah menjanjikan pelbagai projek kerajaan kepada mereka jika PH berjaya memerintah Malaysia, pernah duduk sekali dengan penjenayah yang menyerang negara kita. Jangan lupa beberapa nyawa anggota keselamatan kita gugur kerana mempertahankan negara.

Tian Chua dan beberapa orang lagi berjumpa Soros, untuk apa ? DAP menjanjikan satu kawasan khas untuk tentera Israel bertapak di sini dan banyak lagi yang kita tahu dan yang kita tidak tahu.

Jika negara kita tak makmur, tidak aman tak adanya mereka nak menyibuk. Selagi kuasa ditangan orang Islam dan mereka tak boleh berbuat sesuka hati mengikut nafsu mereka selagi itulah kita akan diserang dengan pelbagai fitnah.

LKY pernah berkata, dia susah untuk hidup bersosial bersama orang Islam kerana mereka tak minum arak, ada larangan halal -haram dan peraturan-peraturan yang pelik dan susah kita nak ikut. Mereka patut longgarkan sikit peraturan agar dapat hidup bersama-sama dalam masyarakat," katanya lagi.

Mahukah kita membiarkan semua ini berlaku ? Halal dan haram bercampur sekali seperti kemahuan LKY ? Fikir....

PERTAHANKAN BUMI YANG MASIH ADA UMAT YANG SUJUD KEPADA TUHAN SEKELIAN ALAM.

No comments:

Post a Comment