Monday, November 27, 2017

AGENDA BN, PEMBANGUNAN UNTUK KESEJAHTERAAN RAKYAT


Sudah sekian lama Barisan Nasional (BN) memberi khidmat kepada rakyat dan pembangunan negara secara keseluruhannya. Inilah agenda Barisan Nasional iaitu memastikan kesejahteraan rakyat secara saksama. Nikmat apa lagi yang rakyat mahukan selain kemakmuran dan kesejahteraan. Tidak dapat tidak Barisan Nasional lah tempat rakyat bergantung harap. Rakyat seharusnya memilih Barisan Nasional pada pilihanraya ke 14 ini bagi memastikan kemakmuran dan kesejahteraan ini berkekalan. 


Itulah pesan azimat Presiden MCA Datuk Seri Liow Tiong Lai, kepada rakyat terutama kepada masyarakat Cina di negara ini. Beliau berkata demikian ketika sidan media selepas melancarkan bangunan baru Tadika Bunga Orkid, Pusat Sumber Pendidikan MCA dan Program Kembali ke Sekolah untuk Sesi 2018. 


Liow menegaskan bahawa pemimpin Barisan Nasional sejak dari dulu lagi sentiasa bersama-sama rakyat dikala susah dan senang. 

Dikala pemimpin pembangkang bergelut dengan isu politik sepakatan, pemimpin BN meneruskan khidmat mereka kepada rakyat , termasik aktiviti kemasyarakatan yang mana ianya merapatkan lagi hubungan baik dengan penduduk setempat.

Kita tidak ada masa dan tidak mahu menghabiskan masa dengan polimik politik pembangkang yang tidak berkesudahan, kerana kita sedar bahawa mandat yang diberikan oleh rakyat adalah untuk berkhidmat kepada rakyat.



"Kajian dilakukan pasukan penyelidik MCA mendapati jumlah sokongan kaum Cina terhadap MCA telah meningkat, peningkatan sokongan ini disebabkan rakyat telah bosan dengan taktik kotor pembangkang hanya tahu menanam perasaan benci dengan membuat pelbagai tuduhan liar terhadap BN

No comments:

Post a Comment