Wednesday, April 18, 2018

GUAN ENG AKAN KHIANATI MAHATHIR ATAU MAHATHIR BUNGKUS PAKATAN - MANA SATU DULU ?



Selama berpuluh tahun PKR berjuang untuk letak Anwar jadi PM, hari ni mereka membenarkan diri mereka dipergunakan oleh Tun Mahathir untuk menjatuhkan kerajaan.

Mereka yang selama ini mengelar Mahathir sebagai perosak negara - boleh percaya dengan janji-janji Mahathir akan repair negara dalam masa dua tahun !

Adakah mereka benar-benar percaya atau mereka sudah tidak ada jalan lain melainkan menggunakan Mahathir untuk menjatuhkan Najib.

Saya yakin mereka sedikit pun tidak percaya kepada Mahathir....sedikit pun mereka tak pernah percaya. Apa yang mereka mahu ialah mempergunakan orang tua ini untuk menjatuhkan Najib....dan selepas itu mereka pula akan menjatuhkan Mahathir.

Dan sudah tentulah Mahathir, Muhyiddin Yassin dan Mukriz sedar perkara ini. Cuma yang menjadi persoalan apa strategi Mahathir dan pula strategi Wan Azizah dan Lim Guan Eng ? Strategi siapa yang akan berjaya ? Siapa yang lebih pantas bertindak.

Namun sebelum semua itu berlaku mereka perlu bersepakat untuk menjatuhkan Najib. Kesepakatan yang tidak pernah fikir masalah rakyat.

Rakyat jangan mudah terpedaya dengan PAKATAN yang menyembunyikan agenda disebalik slogan yang menjual nama rakyat. RAKYAT patut sedar semua pemimpin PAKATAN mempunyai rekod buruk terhadap servis mereka kepada rakyat.

No comments:

Post a Comment