Sunday, January 20, 2019

KENAPA NAJIB PERLU DI JATUHKAN ?





DS Najib dijatuhkan bukan kerana 1MDB,  bukan kerana Jho Low, GST, Rosmah mahupun kerana Kapal Selam. Najib dijatuhkan kerana dia adalah seorang Islam dan Presiden UMNO.

Tanpa semua diatas dia tetap akan dijatuhkan oleh DAP dan sekutu-kutunya kerana DS Najib adalah pemimpin kepada umat Islam di Malaysia khususnya dan Perdana Menteri Malaysia amnya.

Bukankah telah dipesan berkali-kali, tidak akan sesekali Nasara dan Yahud redha kepada kamu sehingga kamu mengikut jalan (agama) mereka.

Kebenarannya apa yang diperkatakan hari ini semakin hari semakin jelas. Sehinggakan ada Menteri yang bertopengkan agama boleh berkata lambang salib di Pulau Pinang itu bukannya apa-apa. Depa tangan pun boleh ditafsirkan seperti salib.

Itu belum cerita bab pegang anijng, pesta arak oktober fest, projek ladang babi moden dan sebagainya. Bahkan sehinggakan mereka berbohong tentang dana tabung haji pun ada yang percaya bulat-bulat tanpa mahu berfikir.

Begitulah serius dan kritikal sekali pemikiran umat Islam sehinggakan mereka berjaya memperdaya pemikiran sedikit demi sedikit sehingga terjerumus ke lubang biawak. Itu pun umat Islam akan ikut.

Wallahu aklam

No comments:

Post a Comment